Românii de dincolo de display

Atitudini, comportament și obiceiuri de utilizare a internetului


Distribuie articolul

Tehnologia de comunicații și informații este tot mai prezentă în viața noastră datorită accesibilității din ce în ce în ce mai ridicate. Costurile echipamentelor de comunicații au scăzut pe măsura creșterii apetenței pentru comunicarea virtuală.

România este printre țările cu cea mai performantă infrastructură de comunicații digitale din întreaga lume, dar nu excelează în privința ponderii din populație care utilizează tehnologia și nici nu se poate lăuda cu un grad ridicat de alfabetizare digitală.

Generația digitală vine însă puternic din urmă: 97% dintre tinerii cu vârste între 12 și 18 ani spun că folosesc internetul. Este un procent care ne poate face să credem că în următorii câțiva ani situația se va schimba, cel puțin în privința ponderii utilizatorilor români de internet și tehnologie digitală.

Datele din infografia de mai jos fac parte din studiul „Românii și internetul: atitudini, comportament și obiceiuri de utilizare”, realizat de IRES, în perioada 4-16 mai 2017, pe un eșantion de 4.328 de persoane cu vârsta de peste 12 ani, din România.

Distribuie articolul

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

five − 2 =

Edițiile Sinteza
x
Aboneaza-te