Sondaj IRES: Adio, dar rămân cu tine. Românii și publicitatea


Distribuie articolul

Publicitatea este omniprezentă în viața cotidiană actuală, suntem permanent imersați într-o mare de imagini și mesaje care promovează produse sau servicii și pe care le înregistrăm în mod inconștient. Odată cu penetrarea tot mai mare a internetului și dezvoltarea digitalului, expunerea indivizilor la publicitate a crescut în mod considerabil, iar formele de exprimare a industriei de advertising sunt din ce în ce mai inovative. Atitudinile românilor cu privire la publicitate – așa cum rezultă acestea din studiul IRES – variază de la favorabilitate foarte ridicată la încredere moderată.

Însă în pofida ascensiunii ecranelor digitale – smartphone, tabletă, computer – televiziunea rămâne în topul ecranelor pe care se difuzează publicitatea în care au cea mai mare încredere.

Distribuie articolul

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Edițiile Sinteza
x
Aboneaza-te