Vinul care leagă businessul


Celebra licoare din struguri se adaptează vremurilor moderne. Degustările de vinuri aduc profit nu doar producătorilor sau organizatorilor de evenimente, ci și participanților, concretizate în oportunitățile de afaceri care se pot naște din aceste ocazii de socializare.

În perioada septembrie-octombrie angajații companiilor care-și duc existența în numeroasele clădiri de birouri ale Bucureștiului, și nu numai, au fost invitați la Crama Budureasca, podgoria Dealu Mare, aflată la o oră de capitală. Pachetul de team building include aici plimbarea în vie, culesul de struguri, degustarea de must, turul cramei și masa cu degustare de vinuri. Un oenolog le explică oaspeților procesul de vinificație, apoi aceștia sunt angrenați în ateliere practice.

Choco Wine foto Diana Popuţ (4)

Viile Budureasca se întind pe 300 ha, la o altitudine de 175-400 m, capacitatea de stocare este de 3 milioane litri, dintre care 50.000 litri în 250 de baricuri de stejar. Noua cramă a fost finalizată în 2013 și are o suprafață de 5.200 mp. Este îngropată pe trei dintre laturi pentru a se încadra în peisaj și pentru a beneficia de control termic ridicat. Complexul dispune de spații pentru degustare, cu vedere spre sala baricurilor, de un magazin pentru desfacere și vânzare. Traseele văii cuprind 31 de situri arheologice care fac dovada celei mai dense așezări umane din Dacia. (Călin Poenaru)

Citiți articolul integral în varianta print a revistei.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

5 × 4 =

Edițiile Sinteza
x
Aboneaza-te